Veelgestelde vragen ...
Kan ik direct bij jullie bestellen?
Het bestellen verloopt via bol.com. Wanneer je bij een product op onze site op de link klikt kom je op hetzelfde product op bol.com uit.
Wilt u meer dan 12 stuks bestellen, neem dan contact met ons op om direct bij ons te bestellen.
Ik wil het bordje laten personaliseren. Hoe doe ik dat?
Bestel de gepersonaliseerde versie op bol.com. Let erop dat u niet de normale versie besteld. Wanneer je de gepersonaliseerde versie hebt besteld nemen wij binnen 24 uur contact met je op via de email. In deze email staat de tekst zoals op het voorbeeld op de website. Deze tekst moet je aangepast per email naar ons terugsturen.
Op bol. staat een levertijd van twee weken. Kan ik het bordje sneller krijgen?
Dat kan zeker. Normaal versturen wij de bordjes binnen twee werkdagen nadat wij de aangepaste tekst hebben ontvangen. Heb je het nog sneller nodig, neem dan even contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.
Op bol. hebben wij een levertijd van twee weken staan, omdat niet alle klanten direct reageren op onze email. Bol. hecht veel waarde aan het nakomen van de aangegeven levertijden, vandaar dat wij een extra lange levertijd aangeven. Hoe sneller wij de informatie ontvangen, hoe sneller wij aan de slag kunnen met jouw bestelling!
Is het mogelijk een lettertype of illustratie aan te passen?
Dat kan zeker. In overleg kunnen we het bordje helemaal naar jouw wensen aanpassen. Voor aangepaste illustraties vragen wij om simpele zwart-wit illustraties. We kunnen hierbij helpen de juiste illustratie te vinden. Voorkom grote zwarte oppervlaktes.
Is het mogelijk in kleur te graveren?
Omdat de laser de gravures in het laminaat brand is het niet mogelijk om in kleur te graveren. De zwarte kleur ontstaat door de verbranding.
Kunnen jullie een foto graveren van mijn overleden huisdier?
Voor het graveren van foto’s is speciale software nodig. Helaas beschikken wij niet over deze software, waardoor wij geen foto’s graveren.